Thursday 2 June 2011

MINTA MAAF KEPADA SEMUA KENGKAWAN!

Assalamualaikum!
Terlebih dahulu aku nak susun sepuluh jari aku ni untuk minta maaf kepada semua kengkawan aku yang berada di Camfrog kerana selam ini banyak n terlampau banyak jasa2 korang pada aku..TERIMA KASIH!!!

Aku xsangka semua ini akan berlaku...orang yg aku akui menjadi tempat aku mengadu terus buat aku mcm tu..mmg aku xblh patah balik...perkataan 'SUMPAH' dy dah lafaz kan...jd aku xnak lah dy tggung sumpah dy tu sebab keputusan dy tu..

Mungkin ini yg terbaik untuk aku dan diri dia..Aku malu dengan semua orang kerana sikap dia..aku harapkan 1 hari dy akan berubah..tiap2 hari berdoa kot kan...hahaha...tapi aku ni byk dosa...doa aku belom layak di terima lagi kot...hahahaha...sorry lau statement td membuat kan korang bengang ngan aku...sorry...

hahahhah..aku sesbenarnya nak alihkan perhatian korang pada gambar baby isap rokok..jangan lah korang isap rokok(aku pon isap)...hahahahhaok lah...aku cuma terkilan dengan sikap Si Aen...ikot hati sgt..time aku ceria dy marah..time aku seyes lg lah dy marah.. 

aku sebenarnya malu sangat2 kat korang sebab perangai Aen...dy cakap aku lebihkan mmbe dari dy..ya allah...Korang tgklah dengan mata kepala koang sendiri kan...aku dekat room kita selalu lepak..dy pulak kat mana????room mmbe dy...Oh!boleh pulak dy lebihkan mmbe dy???hah...........kat situlah letaknya kelemahan dy...Aku betul2 panas dengan dy...aku bila orang tu aku da start benci...itu bukan mmbe aku atw kwn aku...ITU MUSUH AKU!xkesahlah korang nak ckp ape...mmg sikap aku mcm tu...so...sorry lah lau aku gaduh lagi dengan Si Aen tu lagi...


Ok..aku tahu..gerenti semua akan cakap belakang n kutuk aku sebab aku putus xsampai 1 jam dah ada pengganti..apa2 hal antara kami...kami saje yg tahu..Aku nak lupakan Aen..Aku nak lupakan dy..Sekarang ni aku nak tenangkan diri bersama orang lain..

Last..
Aku nak ucapkan terima kasih pada korang yang banyak support aku dalam Camfrog...Tak terbayar budi korang itu sampai bila2...
Dari hujung rambut sampai hujung kaki aku minta maaf pada korang...
MINTA MAAF ATAS SEGALA PERBUATAN AKU YANG SELAMA INI YANG MUNGKIN BUAT KORANG SAKIT HATI...
Aku nak korang comment..plesh comment..

Ok!
Itu saja untuk kali ini..Aku pun xtido 1 mlm sbb hal ni..aku da xsgp lg..Ok lah...dengan lafaz bismillahhirrahmanirrahim aku tamatkan karangan aku kali ini...
Bye....
Dan....
Assalamualaikum...




(Lagu ini aku tujukan kepada mmbe2 aku...)

5 comments:

  1. aku sebagai kawan ko. akan mendoakan kesejahteraan kedua-dua pihak. tapi tak salah walaupun dah tak bersama, jangan kita seseakali memutuskan hubungan silaturahim sesama insan. jangan kita membenci lebih dari 3 hari terhadap seseorang itu. nabi muhammad tidak akan mengaku jika seseorang itu memutuskan hubungan silaturahim sesama muslim. dan baginda tidak mengaku golongan demikian datang dari umatnya. jadi jangan lah kita bermusuhan. teruskan berkawan. semoga kedua2 mendapat keberkatan didunia, amin. ikhlas dari adamainaa

    ReplyDelete
  2. yang lain aq blh terima..hahahaha
    1 je xley terima..adamainaa tu sape???wajkakakakakakkaka...
    papehal tq amad...(BOW) ade ke dlm blog emot nie?hrmmmm....TQ AMAD..

    ReplyDelete
  3. lupa kat sini xleh like mcm fb :P
    pe2 abg ayie..dik nia tetap syg abg..
    wat la pilihan utk abg..sbb abg yg menanggung semuanya...luv u...kami ade je blakang abg maupon akak...

    ReplyDelete
  4. apo bondo nie eyh...
    <<still blerrrr.tk fhm story.kkkkk.
    cume leh ckp.SELAMAT PENGANTIN BARU.SEMOGE BERBAHAGIA KE ANK CUCU..or AKHIR HAYAT.kkkkk.
    opssss!!!t'lebih sdahhhhhhh.
    kakakakakakakaka. =D

    ReplyDelete
  5. hurmmm....orow xleh ckp pape dalam bab nie...orow jahil sikit bab2 nie...huhuhuhu pape pon hope ayie bahagia selalu k..jgn fkr sgt..happy2 n trus bersama kami...muaaahhh !!! orow..

    ReplyDelete